loading...
آموزش برنامه نویسی
علینقی ها بازدید : 82 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

ای نام تو بهترین سرآغاز                             بی نام تو نامه کی کنم باز

سلام این وبلاگ رو برای آموزش برنامه نویسی طراحی کردم شاید اینجا بتونیم با هم کد بزنیم 

از اونجایی که من مربی رایانه پِژوهشسرای دانش آموزی خوارزمی شهرستان تاکستان هستم و بیشتر دانش آموزها  سوالاتشون از زبان ویِژوال بیسیکه و کلاسها هم حول این زبان می چرخه ترجیح دادم زبان ویِژوال بیسک اونم نسخه 6 رو کار کنیم

البته من تخصصم زبان خانواده سی هستش و یه دوازده سالی میشه که کد می زنم )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 2,649
  • بازدید کلی : 26,095